Share |

Ύποπτη έρευνα -καταστροφική για το τοπικό εμπόριο

Στο kefaloniapress.gr εμφανίστηκε "έρευνα" (σαν αυτή με την κοπή της πίτας), με την οποία διαπιστώνεται πως χιλιάδες κεφαλονίτες κάνουν 5 εκατομμύρια τζίρο σε ηλεκτρονικές αγορές. 

Είναι  φανερό πως η "έρευνα" είναι μαϊμού. Αν κοιτάξει κανείς στο τέλος του άρθρου θα δει πως πρόκειται μόνο για διαφήμιση εταιρείας courrier! 

Πολύ καλά κάνουν κάποιοι και δημοσιεύουν διαφημίσεις- "έρευνες", αφού από αυτές ζουν. 

Είναι φανερό πως η "έρευνα" είναι από στοιχεία εταιρείας, που έχει συμφέρον να αυξηθούν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις. 

Η ταχτική δεν είναι καινούργια.

Είναι σαν τις  έρευνες "γνώμης" των εταιρειών δημοσκοπήσεων:  

Σε μια κοινωνία, όπου οι αντιστάσεις της κριτικής σκέψης έχουν μειωθεί, μια "έρευνα" ή μια "δημοσκόπηση", διαμορφώνει το αποτέλεσμα. 

π.χ.: Αν δώσουμε 2,8% στη Ντόρα, η Ντόρα δεν έχει τύχη. Αν αρχίσουμε να της δίνουμε υψηλότερα ποσοστά, το σκηνικό θα αλλάξει και θα αρχίσουν να μαζεύονται γύρω της πολιτικοί παραγοντίσκοι. Και το αντίστροφο. Δυστυχώς, τα "αποτελέσματα" των δημοσκοπήσεων, στην Ελλάδα και όχι σε πολλές άλλες χώρες, επηρεάζουν την συμπεριφορά και τις αποφάσεις των ανθρώπων. 

Έτσι και σ΄αυτή την "έρευνα": Στόχος της είναι να διαμορφώσει το αποτέλεσμα, που είναι η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων. Δίνουμε φουσκωμένα νούμερα, μια "τάση ανόδου". Με βάση αυτή την τάση ανόδου, ο απληροφόρητος ή παραπληροφορημένος πολίτης καταλήγει στο συμπέρασμα, πως για να αυξάνεται αυτή η αγορά, αυτοί που ψώνισαν πρώτοι , την εμπιστεύονται. Άρα , αφού είναι καλή, ας πάω κι εγώ. 

----

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΕΡΝΑΕΙ > ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΙΝΕΙ.

Νέο είδος "ερευνών": Διαφημιστικές "έρευνες"!

 

Για την ιστορία: 

Ναι, σε ορισμένους τομείς, αλλά όχι στα παπούτσια και τα ρούχα, οι τιμές των ηλεκτρονικών πωλήσεων είναι καλύτερες. (Κυρίως, στα είδη πληροφορικής και λοιπά ηλεκτρονικά). 

Στην Κεφαλονιά , μπορείς να βρεις ρούχα ή παπούτσια, σε πολλές τιμές και ποιότητες. Αν στα ηλεκτρονικά ή τα είδη πληροφορικής τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, στις ηλεκτρονικές πωλήσεις ρούχων δεν είναι: Δεν τα πιάνεις στα χέρια σου και από μια φωτογραφία δεν κρίνεται η ποιότητα. 

Ο γράφων έχει αγοράσει παπούτσι καλής αισθητικής και αντοχής από τοπικό κατάστημα , με 25 ευρώ! Και είδε άλλα, με 30, 35, 40 ευρώ, πολύ καλής ποιότητας. Ας βρουν στο διαδίκτυο τέτοιες τιμές. 

Πέρα από αυτά που γράφουμε, είναι καιρός τα τοπικά καταστήματα και οι επιχειρήσεις να προχωρήσουν σε συμπράξεις και να  κάμουν παρουσία στο διαδίκτυο. 

Ως τότε, μην ψωνίζετε βιβλία, ρούχα, παπούτσια , από το διαδίκτυο. Κι όποιος μπορεί να δώσει κάτι παραπάνω, για την στήριξη της τοπικής αγοράς, μην ψωνίζει τίποτα. 

Μην ψωνίζετε από υποκαταστήματα πολυεθνικών. Υπάρχουν καλές έως καλύτερες τιμές σε τοπικά καταστήματα. Αρκεί να ψάξεις

Θα επανέλθουμε. 

Ηθικό δίδαγμα: Να προσέχουμε. Να είμαστε καχύποπτοι. Να ερευνούμε και να μην πιστεύουμε

(φοτό: Art International)