Share |

Tο χειρότερο που μπορεί να σας τύχει, μέσα στις άγιες μέρες: Επιστρέψαμε στις αναρτήσεις

Όπως το είχε προβλέψει ο πρώτος τη τάξει (μεταξύ "ίσων" και λιγότερο ίσων) διαχειριστής του blog, κανείς δεν μπήκε στον κόπο να βάλει κάποια αναρτησούλα, όλες αυτές τις μέρες , για να περνά  η ώρα των πολλών επισκεπτών που συνεχίζουν να μπαίνουν κι ας είναι κατεβασμένα τα ρόλα.

Οι τεμπέληδες - επαναστάτες της εύφορης κοιλάδας δεν μπήκαν στον κόπο. (Καλάααααααα) 

Χτες είχαμε και αύξηση επισκέψεων!!! (βίτσια είναι αυτά. μη δίνετε σημασία)

----------------------

Δεν χάσαμε και πολλά επεισόδια.

Το Δελτίο Τύπου "απάντησε" , χωρίς να αναφερθεί σε μας - όπως το συνηθίζει- και προσπάθησε να αμφισβητήσει τα στοιχεία της ανάρτησης μας: "Αλέκο, συρρίκνωσα το παιδί μ, συγνώμη, το χρέος μας".  Τόφερε από δω, τόφερε απο κεί και πήγε το χρέος, ξανά, στο 42.  (Θα επανέλθουμε και θα φάει χώμα η αριθμητική τους).

Είναι η δεύτερη φορά που ο πονηρούλης συγγραφεύς του "Δελτίου Τύπου" δεν μας κάνει διαφήμιση και βγάζει ανακοινώσεις, χωρίς να ακουμπούν στην επικαιρότητα. Έτσι, βγαίνουν κάτι δελτία τύπου, στο ξεκάρφωτο. Δίχως να φαίνεται να υπάρχει κάποια αιτία ή αφορμή. 

Την προηγούμενη φορά, ήταν με τους 59 που απέλυσε ο Δήμαρχος, γνωμοδοτώντας, ως νομικός που είναι, πως οι 59 συμβάσεις της διαδημοτικής είναι παράνομες. Μετά, από τα σχόλια μας, ανακάλυψαν και "δεύτερη λύση" για τη διαδημοτική, εκτός από εκείνη που κατέθεσαν με ερώτηση στη βουλή. (Ήταν η δική μας λύση).  

Η αίσθηση μας είναι πως το Δελτίο Τύπου γράφεται από μόνο του.

Παράπονο: Εμείς κάνουμε ό,τι μπορούμε, για να αποσπάσουμε από τα μνημειώδη κείμενα των δελτίων τύπου, μια τόση δα αναφορά στην αφεντιά μας και αυτοί τίποτα. Οι αχάριστοι. Τόσα ψέματα γράφουμε, τόσα υποκειμενικά (το αντίθετο του αντικειμενικού), τόσες κολοτούμπες κάνουμε!  Τόσος κόπος, βρε αδερφέ!  Ούτε μια αναφορούλα στην αφεντιά μας;

Το πιο πάνω ήταν το δεύτερο παράπονο μας. (Εμείς γράφουμε πρώτα το δεύτερο παράπονο και μετά το πρώτο, όντας ανάποδοι τύποι).  Το πρώτο παράπονο είναι που δεν μας έχει προσλάβει ακόμα για συμβούλους. ( Διαθέτουμε κάθε είδους συμβούλους).

----------------------------

Χτες, διαπιστώθηκε πως ο μαχητής δήμαρχος ξέρει και από γκρέιντερ και  από νταλίκα. Η έγκριτη,  έγκυρη και αντικειμενική δημοσιογραφία, που τυχαία βρέθηκε στην Παλική, φωτογράφισε τη συγκινητική στιγμή, τον κ. Παρίση να οδηγεί (ποζάρει) μέσα σε ένα φορτηγό και μέσα σε ένα γκρέιντερ και να ανοίγει  μόνος του το δρόμο, επειδή δεν υπήρχε χειριστής.

Απορίες:

-"Επικοινωνιολόγος" είναι ο φίλος της ιστοσελίδας μας και του κ. Παρίση, κ. Παύλος Παπαδάτος;

-Το γκρέηντερ ποιος το πήγε στο Ληξούρι;

(Μόνο του πήγε;)

-Εκτός από το χειριστή γκρέηντερ απουσίαζε και ο οδηγός του φορτηγού;

-Ποζάρισε στο φορτηγό και χειρίστηκε το γκρέηντερ; (Το "ρεπορτάζ" δε γράφει τίποτα για οδήγημα φορτηγού, του οποίου έλειπε ο οδηγός κι έτσι μείναμε με την απορία. )

Ο συνδυασμός οδήγησης φορτηγού και χειρισμού γκρέηντερ , σκοτώνει. (ή αποκαλύπτει την αλήθεια).

-Το φορτηγό σε τι χρησίμεψε; Για διακόσμηση; Για τη φωτογράφιση; Ή μήπως για να μαζέψει τα μπάζα;

- Αν ήταν εκεί για να μαζέψει τα μπάζα, ποιος ή με τι θα φόρτωνε τα μπάζα στο φορτηγό; (το γκρέηντερ, όπως καλά ξέρει ο χειριστής του δεν μπορεί να ανεβάσει μπάζα σε φορτηγό.)

-Μήπως, υπήρχε χειριστής εκσκαφέα εκεί κοντά, που δεν φωτογραφήθηκε; (Είναι άδικο να μη φωτογραφήθηκε και αυτός).

Αυτά είναι τα σοβαρά ερωτήματα , που απασχολούν από χτες, την τοπική κοινωνία.

 

Καλά, δε σας λέμε τίποτα. Πήραν μια τρομάρα οι ωχαδερφιστές!!

Γιατί, όπως αναφέρει η έγκριτα, έντιμα, αμισθί, αντικειμενικά και δημοκρατικά , σχολιάζουσα δημοσιογραφία (όχι σαν εμάς, δηλ.):  "(η πράξη)...δείχνει και την αποφασιστικότητα του ανδρός και την νοοτροπία που πόρω απέχει της δημοσιουπαλληλικής νοοτροπίας και του ωχαδελφισμού που κυριαρχεί συχνά πυκνά στη νοοτροπία κάποιων!…..." (kefallonitika.gr)

Aπό προχτές, λοιπόν, συσκέπτονται νυχθημερόν και χωρίς φαγητό και τσιγάρα, για να δουν πώς θα αντιμετωπίσουν "την αποφασιστικότητα του ανδρός".

 

ΥΓ. Εβδομάς των Παθών: Ό,τι γράψαμε , το γράψαμε με συγκίνηση, σεμνότητα και ταπεινότητα. Είπαμε να αφήσουμε ένα μικρό χαμόγελο σε καιρούς κατάθλιψης και κατάνυξης. Λίγο πριν πάμε στην εκκλησία.

Αν δεν ήταν οι άγιες μέρες, το μπινελίκι που θα ρίχναμε, θα ήταν απερίγραπτο. (Το πώς γράφεται  κάτι που δεν περιγράφεται είναι άλλη ιστορία, μεγάλη τέχνη και αφήστε την σε μας).

Εμείς έχουμε σεβασμό, ακόμα και προς αυτά που δεν πιστεύουμε. Γιατί έχουμε πιστούς  και άπιστους, ανάμεσα μας. Στους θεομπαίχτες και τους πατριδέμπορους, δεν έχουμε κανένα σεβασμό. 

Για τα έτη των παθών που έρχονται, βάζουμε τρεις τελείες.

Οι εν πολλαίς αμαρτίαις , περιπεσόντες και περιπεσούσες, πάμε εκκλησία.

 

(εικόνα: Δον ΨΥΧΩΤΗΣ)